תמיכה

במסגרת התמיכה ניתנים השרותים הבאים:

  • מענה לכל שאלה/תקלה בימים א' עד ה' בשעות 09:00 עד 17:00
  • סיוע מהיר באמצעות טכנולוגית שליטה מרחוק

  • עדכוני תוכנה שוטפים במסגרת תוכנת מדף הכוללים:
    • מענה בלתי מוגבל לבקשות הלקוחות
    • תוספות ועדכונים המבוססים על ניסיונה של החברה בפיתוח תוכנות ללקוחות מכלל המשק
    • מענה לצרכים המשתנים של השוק (לדוגמה: התאמה לגרסאות חדשות של מערכות הפעלה)

אנו עומדים לשרותכם לכל שאלה או בעיה המתעוררת במהלך העבודה השוטפת.
 
לצורך פניה למחלקת התמיכה, ניתן להתקשר 09-7882933 או למלא את הטופס להלן:

 

שם מלא: *
חברה:
טלפון:
פקס:
דוא"ל: *
נושא: *
תוכן ההודעה: *