סביבת לקוח: ניהול מסמכים חכם

רואי חשבון ויועצי מס, מהיום כבר לא צריך "לרדוף אחר הלקוחות" ולנדנד להם שישלחו את המסמכים עבור הדיווחים השנתיים!
הכירו את המודול החדש של "לקוחות פלוס": סביבת לקוח
הצטרפו עוד היום ותוכלו לייעל את העבודה, לחסוך זמן וכסף, ולהפחית משמעותית עיכובים וטעויות!
-
בלחיצת מקש שולחים תזכורת אישית עם לינק לכל הלקוחות הרלבנטיים! (באימייל או סמס).
-
הלקוח שלכם נכנס לקישור מאובטח מהמחשב או מהטלפון הנייד.
-
הלקוח רואה את כל המסמכים שהוא צריך להעביר לדוח השנתי, ומעלה אותם בקלות!
-
הלקוח יכול להעלות מסמך, לצלם מסמך מהנייד, לכתוב הערות או לציין שהמסמך לא רלבנטי עבורו.
-
כל המסמכים מוטמעים אוטומטית בתוכנת "לקוחות פלוס" בתיקייה נפרדת של הלקוח כקבצי PDF עם שמות מובנים!
-
בכל שלב ניתן לדעת איזה מסמכים חסרים לכל לקוח ולשלוח מייל או סמס לצורך השלמת החוסרים!
יתרונות עיקריים:
-
חסכון רב בזמן קבלת החומר ושמירתו.
-
בקרה ושליטה מלאה – בכל שלב אתם יודעים מה קיבלתם ומה עדיין חסר.
-
הפחתה משמעותית של פספוסים וטעויות.
-
תהליך הטמעה קצר וקל.
-
מחיר המודול מותאם אישית לצרכים של כל משרד!