סביבת לקוח: ניהול מסמכים חכם

TITLE15B.jpg

רואי חשבון ויועצי מס, מהיום כבר לא צריך "לרדוף אחר הלקוחות" ולנדנד להם שישלחו את המסמכים עבור הדיווחים השנתיים!

הכירו את המודול החדש של "לקוחות פלוס": סביבת לקוח
הצטרפו עוד היום ותוכלו לייעל את העבודה, לחסוך זמן וכסף, ולהפחית משמעותית עיכובים וטעויות!

  • בלחיצת מקש שולחים תזכורת אישית עם לינק לכל הלקוחות הרלבנטיים! (באימייל או סמס).
     

  • הלקוח שלכם נכנס לקישור מאובטח מהמחשב או מהטלפון הנייד. 
     

  • הלקוח רואה את כל המסמכים שהוא צריך להעביר לדוח השנתי, ומעלה אותם בקלות! 
     

  •  הלקוח יכול להעלות מסמך, לצלם מסמך מהנייד, לכתוב הערות או לציין שהמסמך לא רלבנטי עבורו.
     

  •  כל המסמכים מוטמעים אוטומטית בתוכנת "לקוחות פלוס" בתיקייה נפרדת של הלקוח כקבצי PDF עם שמות מובנים!
     

  • בכל שלב ניתן לדעת איזה מסמכים חסרים לכל לקוח ולשלוח מייל או סמס לצורך השלמת החוסרים!
     

יתרונות עיקריים:
 

  • חסכון רב בזמן קבלת החומר ושמירתו.
     

  • בקרה ושליטה מלאה – בכל שלב אתם יודעים מה קיבלתם ומה עדיין חסר.
     

  • הפחתה משמעותית של פספוסים וטעויות.
     

  • תהליך הטמעה קצר וקל.
     

  • מחיר המודול מותאם אישית לצרכים של כל משרד!